In de afgelopen weken is de werksituatie voor vrijwel iedereen rigoureus veranderd door de coronacrisis. Veel mensen werken, waar mogelijk, thuis en fysieke afspraken dienen zoveel mogelijk vermeden te worden of met inachtneming van de door het RIVM opgestelde richtlijnen.
Wij realiseren ons dat de huidige situatie u voor de nodige uitdagingen stelt. Onder andere ten aanzien van de voortgang van lopende en nog op te starten aanbestedingstrajecten. In onze aanbestedingspraktijk zien we het aantal vragen van (potentiёle) inschrijvers met betrekking tot het coronavirus in relatie tot aanbestedingen toenemen. Deze variëren van het verzoek om uitstel van de inschrijftermijn tot vragen hoe om te gaan met toekomstige leververplichtingen. Ook krijgen we diverse vragen ten aanzien van initiële leververplichtingen uit lopende overeenkomsten.
Weet dat onze supportants en juristen voor u klaar staan!
We kunnen u helpen deze vragen te beantwoorden vanuit technisch inhoudelijk perspectief als ook vanuit aanbestedingsjuridisch oogpunt. We beschikken over een moderne ICT infrastructuur die het mogelijk maakt om op afstand door te kunnen werken aan de lopende advies- en aanbestedingstrajecten samen met onze klanten. Op deze manier proberen we vertragingen en mogelijk bijkomende schade voor u als klant tot een minimum te beperken. Ook kunnen we nieuwe aanbestedingstrajecten gewoon voor u opstarten. Dit gaat weliswaar anders dan u en wij gewend zijn, maar inmiddels hebben wij onze werkwijze hierop aangepast: Samen Anders Aanbesteden!
Voor vragen en/of nadere informatie kunt u contact opnemen met onze supportants.